Mafia II – PC İncelemesi

Yıllarda önceydi bu oyun ile kız kuzenim sayesinde tanışmıştım evet yanlış duymadınız kız kuzenim çok iyi bir counter strike oyuncusuydu aynı zamanda.Bana Mafia II den söz etti ve bana bu oyunu oynamamı önermişti o piyasaya çıkar çıkmaşalmış oyunu ve bana bitirdikten sonra bahsetmişti.Düşünün oyunu hem almış, oynamış, bitirmiş.Ben de onun gazıyla bu oyunu elde etmeyeçalıştım ettim de.Tabi nasıl ettim sanırım korsan bir yolla o zamanlar çocuktuk orjinalin lafı mı olur.Okul harçıklarından ne  kadar birikiyorsa neye yetiyorsa hesabıydı.

Oyuna gelelim oyunun grafikleri gerçekten harika ve oyunda bulunan açık harita gayet büyük oyunun teması da gerçekten çok hoş ve bulunduğu yılları güzel yansıtmakta.Mafia II’ de her türlü yılları bize gösteren ayrıntılara dikkat edilmiş.Oyunun hikayesi ve oyun gerçekten akıcı ve leziz.Oyunda kötü işler yaptıktan sonra polise yakalanmamalısınız veya bu işleri yaparken ölmemelisiniz.Oyunu gta gibi düşünebilirsiniz fakat gta dan daha fazla mafya odakla hikayeye sahip olan bu oyun gerçekten temasıyla sizleri etkileyeceğini düşünüyorum.Ana karakter yani siz Vito sunuz.Oyunun isminden de anlaşılacağı üzere oyunun konusu mafyalar ile alakalı siz hapishaneden çıkmış  bir mafyanın elamanısın ve hapisanedeyken de mafyalar az şeyler yapmamış , durmamışlar siz hapisteyken, bir soygunda atılıyorsunuz hapise.Hapishaneden çıktığınızda da tekrar bu işlerin peşini bırakmıyorsunuz fakat bu sefer size ihanet edenleri de haklamak istiyorsunuz.Hapiste gençliğiniz gidiyor üstüne hapisten çıkarak savaşa gönderiliyorsunuz sonra eve döndüğünüzde babanız ölmüş ve size borçları kalmış yakınlarınız da size bu konuda yardımcı olamayacağı için yine pis işlere bulaşıyorsunuz.

 

Mafia II – PC İncelemesi

Leave a Reply

